Dag 11 - Mina syskon


Mina syskon heter Cornelia och Melwin och är 13 och 6 år. De går i samma skola som mig, är lika konstiga konstigare än mig och ibland är dom väl snälla. Bilderna är ju sjukt coola, men de är från julen förra året. Alltså nästan ett år gamla.

Cornelia spelar även i samma landhockeylag som mig och så rider hon varje onsdag. Innan gick hon i jujutsu och så har hon spelat trumpet och allt möjligt. Melwin spelar fotboll precis som alla sina små killkompisar, och så samlar han på pokemonkort i en pärm. 

Det var nog det mesta om dem, om ni vill veta mer om min syster, gå in på hennes blogg.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!