The O.C

Har precis kollat klart på sista avsnittet på The O.C säsong 1. Det var jättesorgligt, alla grät och det gjorde jag med haha. Om två dagar kommer jag få säsong 2 på dvd av mormor i julklapp, ska bli skönt att se det med bra kvalité, eller åtminstone så att man kan se deras ansiktsuttryck. Med det menar jag att kvalitén på onlinestreamade avsnitt suger RIKTIGT hårt. Nu ska jag snart sova, godnatt!



Från Chelsea

Jag har mest tagit det lugnt handlat julklappar och så! Du då ? :)

2011-12-22 @ 23:07:58
URL: http://chelsea.blogg.se/
Från Anonym

palla att du grät !! XDXD såg jag inte! :P och btw kan du sluta läsa och kommentera min blogg??? jag läser INTE din så du kan lägga av

2011-12-23 @ 10:14:47

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!