10.06

Hejhej! Sorry för ingen uppdatering igår men jag spenderade dagen (och natten) med 3 galna/konstiga/korkade/underbara tjejer. Först träffades vi runt tretiden för att spela in en skräckfilm vi håller på med, och så kom vi på att vi ville sova över hos Sofia. Så jag körde hem, packade och duschade och skyndade tillbaka till Sofia. Vi beställde pizza och sen satt vi uppe hela natten. Vi gjorde inget speciellt, spelade kort, badade, ringde göteborgare, myste och åt överbliven pizza. Känner dock hur trött jag är nu så det blir nog en tupplur på soffan sen! ;)

Har tyvärr inga bilder från dagen & natten, och vet inte om jag får låna Sofias och Karins!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!