Årets händelse!

Asså jag måste bara berätta om årets händelse, för den inträffade nämligen på konfirmationen jag var på idag!
En kille i konfagruppen skulle hoppa på en sån hoppboll på bilden (dock inte med prinsessor på, men men) för att förstärka deras tema tro, hopp & kärlek. Hela publiken skrattade när han började hoppa, men alla garvade när bollen sekunderna senare smällde, killen trillade framlänges och det enda som var kvar av bollen var en bit plast!

Som tur var fick min kompis det hela på film och det ligger på facebook! Skulle gärna lagt upp det här men vet inte om jag får + vet heller inte om det går!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!