Shopping

Var och shoppade med Linnea på Nova Lund igår, och kom hem med en berlock från thomas sabo! :) fick ju ett berlockarmband av mina kusiner & deras föräldrar när jag konfirmerades, och ett presentkort på smyckesbutiken Mischief av mormor och morfar. Berlocken var en grön sten, och jag visste inte att det var månadsstenar när jag köpte den, men det är det i alla fall. Det är maj månads, och jag är född i juni men skit samma! Den var fin :)

Annars köpte jag inget igår, kollade efter kjolar, klänningar och shorts till i sommar men hittade inget! Lite tråkigt men. Fast det blev ju en glass på McDonald's också ;) McFlurry Ballerina Kladdkaka, den är SÅÅ GOD..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!