Städar rummet.

Japp, som rubriken säger är jag mitt uppe i att städa mitt rum. Började innan idag vid tre ungefär, och då såg det ut som ett bombnedslag... Dock börjar det ta form nu, varför det har tagit så lång tid är för att jag har haft några pauser och dessutom tagit bort mitt fönster för att kolla en grej. Nu är det dock på plats igen! Jag blev också väldigt sugen på att skaffa nya möbler så snart blir det en tripp till ikea för att inhandla en ny byrå! :)

Är sugen på byrån på bilden, eftersom jag kommer få plats med massa kläder där i, men annars kör jag på en mindre eftersom mitt rum är ganska litet... :P

Byrå från möbelgruppen Malm och sånna smålådor att ha småsaker i, från IKEA




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!