Why is everybody so obsessed? Money can't buy us happiness

Usch, idag har jag haft en riktig tjockisdag, men det tycker jag faktiskt att jag förtjänar. Jag har ju trots allt varit på Falsterbo Horse Show och jobbat i två hela dagar, passat Melwin i 3 och köpt ett choklad till mamma. Imorgon blir det förhoppningsvis sista Falsterbodagen, och då ska jag shoppa! Blev inget förutom godis igår men imorgon ska jag åtminstone köpa en hoodtröja och en onepiece.

neeeej nu börjar jag få slut på bra bilder till bloggen... får snart ut & ta nya!



Från annie ♥

Ja jag förstår det! ser jätte kul ut! :D

2011-07-08 @ 22:44:41
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!