Dag 01 - Presentera mig själv

Jag heter Felicia, är 15 år och bor med min familj i ett hus i Skåne. Jag har en mamma, en pappa, en lillasyster och en lillebror. Plus en katt som heter Molle. Jag går i skolan precis som alla andra 15-åringar, och har då precis börjat nian.

 

På fritiden spelar jag landhockey, som är en jätteliten sport i Sverige men den är stor i världen. HÄR kan du läsa mer om sporten! Annars umgås jag med mina vänner, vi brukar hitta på lite olika saker som typ åka in till stan och shoppa, äta eller gå på bio eller bara sitta hemma och snacka.



Jag tycker också om att resa och det brukar jag göra rättså mycket, känns det som i alla fall. Med landhockeyklubben åker vi till Göteborg några gånger om året för att spela seriematcher och cuper och gå på Liseberg. Med familjen brukar jag åka utomlands på solsemester en gång om året, och så brukar det även bli ännu en resa till bekanta i Italien, Schweiz eller Tyskland.







Turkiet, Italien, Turkiet


Från anniepannii ♥

SV. Hästnet, Blocket, Bloppisar & Hästgrupper på facebook :) Olika, gäller att ha ögonen öppna och kolla ofta så man hinner med att få fynden ;)

2011-11-04 @ 23:24:17
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!