FRIDAY

Tjo! Idag är det den bästa dagen på veckan, och då menar jag verkligen den bästa! Kom hem från Berlin igår runt halv tio-tiden, och idag har jag en fet sovmorgon. Vi ska till en gymnasiemässa i Lund och bussen kommer förbi mig 12.30 så där börjar dagen. Efter det har jag en SO-lektion där läraren har lovat att bjuda på kaka. Hur awesome?

Berlin var för övrigt rässå kul. Har kollat på olika monument från andra världskriget och igår var vi på en guidad rundtur på koncentrationslägret Sachsenhausen. Det var jääävligt där kallt igår, så även om vi var fullt påklädda med jackor, mössor och vantar stod alla och hoppade och kramades för att hålla värmen.

Lite bilder från ett tidigare besök i Berlin, bilderna från igår kommer någon annan dag!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!