Like sattelite i'm in orbit all the way around you


Bild från Turkiet, världens awesome-aste land. Näst efter Sverige då.

Idag var det egentligen meningen att jag, pappa och mina syskon skulle hitta på något, men det blev inte av eftersom vi inte var överens om vad vi ville göra. Istället har vi chillat och just nu håller jag på med några en försenad läxa (ooups..) och några andra som ska vara inne efter lovet. Sen ska vi äta tårta, mums! :D

Har tänkt på att jag aldrig lägger upp något förutom vardagsinlägg nuförtiden. Ska försöka ändra lite på det, det blir ju lite tråkigt i längden eftersom det inte händer så mycket kul i mitt liv.

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!