Shopping!

Gick omkring på stan med mina syskon och morbror idag, och köpte en vinröd stickad tröja på JC. Hittar ingen bild och pallar inte fotta den nu... Vi fikade två gånger, och efteråt stack vi hem till farfar där vi chillade lite och åt middag. Nu sitter vi hemma och käkar massa chips.

Snart blir det att sova, imorgon ska jag upp tidigt och åka till Nova Lund. Vi ska luncha med mormor och morfar för de har fyllt år, så tänkte åka dit och köpa ett par supersnygga byxor - som bara kostar 199 kr - att ha på mig!

Känner mig lite forever alone, alla mina kompisar är på sleepover hos linnea eller bortresta... :(




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!