In your life you'll do things greater than dating the boy on the football team

Ouups, har visst inte uppdaterat sen i söndags... :$ borde typ sätta mig i skamvrån och skämmas eller nåt.. Men sanningen är att jag har varit på prao, och denna + kompisar har tagit upp aaaall min tid. I måndags praoade jag 9-15.30 och 17.30-19.30. Mellan de två tiderna var jag med Linnea och efteråt var det träning. Igår var jag ledig så jag och Linnea åkte till skolan och fixade en sak, sen shoppade vi. Idag praoade jag till två och nu är jag hemma!

Just nu sitter jag och käkar ballerina kladdkaka, och sen ikväll ska jag hänga med min syrra till stallet. Hon får ju utnyttja att jag kör moppe när inte mamma kan skjutsa... Aja, men det kanske blir kul? Har inte varit i något stall på megalänge. Nuuuu: se på tv. Hejdå!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!