9 januari


Idag börjar äntligen träningen!! Har känt mig jättelat när hela jullovet har gått och jag har käkat massor av mat och den enda träningen jag har fått är två joggingrundor. Men nu kör den vanliga träningen igång igen och på allvar nu, för det är inte alls lång tid kvar tills SM-slutspelet. Men jag är taggad att vinna så det är bara att köra på! 

Nu ska jag strax äta limeströsslad laxfilé och sen bär det av till hallen! 


Från FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Snyggis <3

Nu har du chansen att bli DAGENS blogg hos mig, skulle verkligen vara sjukt kul om du ville vara med <3



PUUSS

2012-01-10 @ 06:47:48
URL: http://nej.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!