Fredagen den trettonde



Jag är verkligen SJUKT stolt! Denna bilden är den första jag har redigerat i mitt tattiga photoshop som jag har haft hur länge som helst men inte orkat försöka förstå mig på. Det är i alla fall dagens mellanmål och jag hoppas ni gillar att skålen och muggen matchar! Idag har jag varit i skolan osv osv, inte särskilt intressant. I alla fall så är det äntligen helg vilket jag har längat efter hur länge som helst! Känns ju som att man har gått i skolan i en hel evighet...


Från Alice

SV: Hehe asså helt ärligt vet jag inte hur jag hittade din blogg.......eller jag minns inte liksom men jag är en sån person som kollar runt på folks bloggar men när jag såg din först så ba: hon känner jag igen..... och så kom jag på att du spelar i Bjärred och så tyckte jag det var kul att läsa din blogg för att du också spelar landhockey och jag visste liksom vem du var XD

2012-01-13 @ 16:59:33
URL: http://alicemariahaman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!