20.47

Men tjaa! Jag har blivit sjuk. Feber, hosta, halsont och sånt roligt. Får se om det blir någon skola imorgon eller om jag får ligga hemma en dag till. Såg klart på The O.C idag så det är ju lite deppigt om jag ska va hemma... Här är i alla fall lite musik som jag har lyssnat på de senaste dagarna (mest för att de ligger på spotify-topplistan):

Laleh - Some die young


Norlie & KKV - Tröjan du hatar


One Direction - What makes you beautiful


Amanda Fondell - All this way


Den svenska björnstammen - Svalkar vinden


Från Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :p Härligt! :) Hur är läget annars då? Händer något kul i helgen? :) Kram!

2012-03-02 @ 16:07:27
URL: http://Sannalitens.se
Från Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :P Idag ska jag jobba trots att jag fått foten söndersparkad av en häst, det kommer nog bli lite jobbigt :P Har du skadat dig någon gång? Kram!

2012-03-03 @ 08:02:04
URL: http://Sannalitens.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!