Den där blicken du ger mig är gammal nu



Bild från iförrgår. Hittills idag har jag bara ätit och slappat framför tvn, men snart ska jag iväg. Btw så hade jag ju andra delen av nationella i biologi igår, då man skulle labba. Gick mycket bättre än vad jag trodde och jag fick till och med använda min egna planering som jag skrev i onsdags. Den var nog inte så dålig som jag trodde...


Från Sannalitens.se

Hej! Jag ville bara meddela att tävligen om de snygga solgalsögonen har avslutats och vinnaren är presenterad! Kika in och se om det var du :) Dessutom kan du delta i min nya tävling i samarbete med MyLoveToys :) Kram!

2012-03-19 @ 19:52:24
URL: http://Sannalitens.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!