You're turning heads when you walk through the door

Shit pomfritt vad varmt det var idag!!! Använde skinnjackan för andra gången detta året och hade även kjol och strumpbyxor. Var inne i Lund med Linnea och gick på stan. Köpte en klocka, solglasögon och en halsduk (för att den kostade 10 kronor. JA 10 KRONOR, helt sjukt. Var tvungen att köpa den). 

Nu ska jag kolla Gossip Girl och sen ska jag sova och tagga träningsmatch. Det är samling i Lund 9.30 (!!!). Jag säger bara: tur att det är studiedag på måndag... 



Från Alice

Sv: Ja LOUIS är den bästaste! När jag såg alla först tänkte jag: ÅÅh nej värsta smör-killarna ju.......och nu så e jag dökär......vad hände liksom??? <3

2012-03-04 @ 16:29:58
URL: http://alicemariahaman.blogg.se/
Från Alice

Sv: A Zayn är omänskligt snygg asså....... Asså jag älskar alla!!!!! Dom e så bäääst!

2012-03-04 @ 16:57:30
URL: http://alicemariahaman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!